18. dubna 2016

Zákony schválnosti, co opravdu platí

Vítejte u nového článku!

Zákony schválnosti jsou všude. Naprosto všude. A ukazují se ve chvilce, kdy je prostě nečekáme anebo jsou naprosto, ale opravdu naprosto nevhodné. Zkrátka je většina nemá v lásce. 


  • Když jdeš pomalu na autobus a chceš, aby ti cesta pomalu utekla, jako naschvál tam budeš rychleji, než kdyby jsi běžel/a.
  • A přesný opak, když běžíš a nestíháš, prostě autobus nestihneš.
  • Jakmile začne pršet, zjistíš, že nemáš ani deštník a ani bundu s kapucí.
  • A jakmile je venku hezky, máš nejméně jedno z toho.
  • Když se učíš na písemku, najednou učitelka z různého důvodu není ve škole. 
  • Jakmile se na to ale ani nepodíváš, hned tam najednou je jak na koni. 
  • Trapasy nás postihují častěji než radostné události.
  • Na světě existuje nejméně jeden člověk, kterého by jste nejraději na planetě neviděli.
  • Jakmile se mění čas ze zimního na letní, ty to nevíš. 
  • A pak se divíš, proč ten autobus v deset nejede.
  • Když je po škole/práci něco úžasného, čas neutíká. Vůbec.
  • Jakmile se pokazí v jeden den jedna věc, pokazí se všechny ostatní.
  • Když chceš usnout rychle, najednou koukáš do tří do rána do stropu.
  • Nic není jednoduché. Ale složité.
  • Když je u doby odjezdu autobusu nějaká poznámka, znamená to, že dnes autobus nepojede.
  • MHD jezdí většinou načas. Ovšem v našem případě pojede o 5 minut dřív, aby jsme to náhodou nestihli.
  • Když se snažíš si neušpinit oblečení, ušpiníš, co se dá.
  • Když píšeš článek, který se ti povedl, buď je chyba uložení nebo vypadne internet.
  • Když jsi si naprosto jistý/á, že zaparkuješ v pátek odpoledne, jsi dost naivní.
  • Když se ti chce spát, zaručeně neusneš.
  • Když nemůžeš usnout (ve škole, v práci), zaručeně usneš, jakmile si sedneš.

A jaké zákony schválnosti postihují vás?

16 komentářů:

  1. Tak tohle je naprosto přesný! :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem prečo, ale mňa vôbec žiadne zákony schválnosti zatiaľ nepostihujú. Škoda, aspoň by bol môj život ešte o trocha zaujímavejší :)

    http://ivanxna.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto trefný. :D
    - Když se ve škole modlíš, aby se tě učitelka nevytasila k tabuli, vytasí tě.
    - Když si naplánuješ, že s kamarádama někam půjdeš ven, začne pršet.
    - Když si naplánuješ, že se budeš učit, je tu hromada rušivých elementů, ale když si to nenaplánuješ, nikdo tě neruší...

    Tyhle mě postihují prakticky denně.

    OdpovědětVymazat
  4. To s tím spaním znám... :D Jednomu se chce spát celý večer, ale jakmile se položí do postele a vše vypne, oči jsou zázračně doširoka otevřené :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, často mi o tom píšeš. :D U mě se tohle naštěstí zas tak často nestává. :D

      Vymazat
  5. Vtipný a zábavný článek. ... A taky dost trefný. :D Ne zdaleka všechny body se mi stávají taky, ale zákon schválnosti upřímně nenávidím, protože ten prostě platí! Např. mám spoustu nápadů na návrhy, tak začnu kreslit. Po týdnu mám tři návrhy a zbylých 7 nápadů zůstane nevyužitých a zapomenu je. A když zrovna mám chuť kreslit, inspirace se mi nedostává. :P Teda někdy, ono když se chce, tak většinou mě něco napadne..

    OdpovědětVymazat
  6. V podstatě všechno z toho, co si napsala, krom MHD. To většinou nějak zvládám bez problému, asi proto, že moc nejezdím. Ale jinak je to přesné, hlavně s tím spánkem a testy s učiteli :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně s tím deštníkem, to se mi stává fakt furt. :D

    OdpovědětVymazat
  8. S tím deštníkem souhlasím. Pak už jen kouknu z okna, řeknu si, že budu jak zmoklá slípka a jdu. Pro jistotu nenosím dneštník už vůbec! :D

    Já nesnáším, když sedím ve škole do 4 a venku je krásně, ale když mám třeba do 2, musí pršet. A ještě nemám ten deštník! :D To miluju, fakt :D


    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!