17. března 2016

Pravé poznatka o řízení

Ahoj a vítej u nového článku!

Řízení je věc, co mě opravdu baví. Stále se učím nové a nové věci. Zkušeností mám za dva roky řízení až až. Mám talent totiž na to, že se mi vždy stane zajímavá zkušenost a zjistí se, že auto, které mělo být v pořádku, je nakonec rozbité. Jaké jsou mé pravé poznatky z osobních zkušeností?


  • Pokud na vás každý řidič, co kolem vás projede, neustále bliká světly, tak opravdu nejsi zrovna dneska nějak extra nádherná. Radši si zapni světla. 
  • Porucha se může stát kdykoli a kdekoli. I v těch největších vedrech. Při 36 stupních (doslova mi praskla pneumatika v těch největších vedrech, opravdu moc příjemné ji vyměňovat).
  • V zimě raději věnuj čas pořádnému oškrábání skla. Všech. Nikdy nevíš, kdy je budeš potřebovat a místo cesty uvidíš jen krásný vzor námrazy. 
  • Nepodléhej nadšení, že už žádná námraza není. Může být i na pouhém půl metru a najednou máte auto v příkopu (pokud nebudete mít "štěstí" jako já - auto před vámi tam sjede, rychle zpomalíte a záhadným způsobem udržíte auto na silnici).
  • Jezdit se dá i bez zpětného zrcátka.
  • Kapesníčky se v autě opravdu vyplatí. Pokud po jakési opravě nechcete řídit jako kominík.
  • Nikdy nemluvíte sprostě? Ha! Při řízení tohle jde stranou, najednou jste největší sprosťák na světě. Najednou umíte tolik sprostých slov, že ani nevíte, kde jste je slyšeli.
  • Opravy nejsou zrovna levné. Vaše kapesné/výplata bude v tu ránu pryč, pokud se vám něco nepovede.
  • Rovinky svádí k rychlé jízdě i největší flegmatiky.
  • Pamatujete si, jak jste jako děti chtěli nablýskané Porsche? Najednou jste rádi i za tu starou Felicii.
  • Jakmile po pár jízdárch získáš pocit, že už řídit umíš a jsi největší řidič všech dob, zkus si jízdu někam dál ...  ono to člověka přejde.
  • Při dlouhé jízdě dostáváte křeče do nohy.

V příštím díle si řekneme pravé poznatky z autoškoly.

Jaké jsou vaše rady? Máte řidičský průkaz? Máte nějaké zajímavé nebo legrační zážitky? Pokud ne, těšíte se, až budete další pirát na silnicích?

7 komentářů:

  1. Tak tohle je opravdu super článek. :D Já teda preferuju motorky, ale jelikož je moje rodiče nenávidí, tak pravděpodobně zůstanu u aut. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se naopak motorek bojím. :D

      Vymazat
    2. To moji rodiče právě taky. :D Já bych se třeba bála skákat přes překážky na koni. :D

      Vymazat
    3. To já zase ne. :D Každý jsme jiný. :)

      Vymazat
  2. Pamatuješ si, jak jsem tady tehdy napsal komentář o tom, že si chci taky udělat řidičák? Myslím, že to na pár let ještě dám k ledu... :D Každopádně, zdravá chůze ještě nikdy nikoho nezabila.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tedy zatím rovinky moc nesváděly :D Mám respekt z auta doteď :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!