7. února 2016

Kosmetická vazelína

Vítej u nejnovější kosmetické recenze!

Dnes se podíváme na nějakou tupéči o rty. Balzámů mám opravdu mnoho a myslím, že jsem konečně našla něco, co mi vyhovuje. Dneska bych vám napsala něco o tomto kosmetickém zázraku.


Co jsem si tak zjistila, o této kosmetické vazelíně mnoho lidí neví. Já ji poznala díky jedné blogerce, která o tomto produktu psala a zaujala mě její recenze natolik, že jsem se rozhodla ho vyzkoušet. A nelitovala jsem. 

Tato kosmetická vazelína stojí 69,- a lze ji zakoupit pouze v lékárně Dr. Max. Na Slovensku jde sehnat i na e-shopu, u nás bohužel jen v lékárnách. Šáhla jsem po varientně Orange Kiss. Vůně je nádherná, necítím z ní žádnou chemikálii. 

A opravdu funguje. Když si ji nanesu na rty na noc, ještě ráno ji cítím. Rty opravdu krásně vyživí. a jsem ráda, že po nanesení už není vůně cítit, jinak by mi na rtech dlouho nevydržela (jsem jediná, kdo balzámy díky vůni ze rtů slízne dřív, než začnou působit?). Nevýhoda je, že někomu může vadit otevírání a to, že produkt musíte nabrat prstem a nanést na rty.

Řekla bych, že se rozhodně pokusí ji vyzkoušet. Když si vezmete srovnání s Eosem, za poloviční cenu tu máte produkt stejně dobrý, ba i lepší. Za cenu jednoho eosu máte tyto dvě kosmetické vazelíny. 


Na výběr máte ze čtyř variant: Choco Kiss (čokoláda), Summer Kiss (nevím jistě, nejspíše jahoda nebo malina), Berry Kiss (borůvka) a Orange Kiss (pomeranč).  Určitě chci postupně vyzkoušet všechny, produkty na rty se u mě určitě spotřebují.

Znáte tuto kosmetickou vazelínu? Nebo by jste ji rádi vyzkoušeli? Jaké produkty používáte na rty?

9 komentářů:

  1. Tuhle vazelínu vůbec neznám, možná bych jí ráda vyzkoušela, momentálně používám právě Eos:)
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušet, dle mého je mnohem lepší než Eos a hlavn+ o polovinu levnější.:)

      Vymazat
  2. Dříve jsem o ni neslyšela, ale vypadá opravdu tak, že rtům pomůže. Ale právě by mi vadilo to, že se nanáší prstem. :/ Já jsem takový bacilofobik a mám problém i s krémem na tvář. :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto vazelíny vypadají opravdu skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam pomerancovi a chtela bych cokoladovy ale ta vazelina je suprova

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam pomerancovi a chtela bych cokoladovy ale ta vazelina je suprova

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!