19. prosince 2015

Těžký život blogera

Přeji všem krásný den u nového článku.

Blogování není jen koníček zábavný, pojí se s ním i množství " starostí ". Samozřejmě, ty výhody je stokrát převyšují a kdo začne blogovat, tak u něj prostě zůstane. Jaké tzv. starosti blogování mže přinášet? :)


  • Všechno musíme fotit - Určitě to znáte. Vidíte něco, co vás zaujme a hned si říkáte: " Tahle fotka je na blog jako dělaná! " a nakonec z fotek vznikne fotočlánek nebo fotodeník. Anebo fotky hodíte na instagram. Každá fotka se vždy někam hodí, že?
  • Schováváme si krabičky - Tato starost patří hlavně k blogům o kosmetice. Schováváte si krabičky i spotřebované produkty, aby jste je mohli nafotit do článku. Třeba mě na polici leží nejméně tři krabičky od výrobků. Proč je vyhazovat? Vyhodím je, až budou nafocené. Něco na topení se vždy hodí ...
  • Ach ten čas - Řeknete si, že jen rozepíšete článek. Je kolem desíti večer, za malou chvilku kouknete na hodiny a najednou je jedna. Při blogování čas tak nehorázně utíká, to snad ani není možný!
  • Naprosto žádné nápady - Sednete si k počítači, otevřete " Vložit nový příspěvek " a najednou nic. Nápady utekly a nehodlají se vrátit. Tenhle pocit znám a vždy mě štve, když mi nápady utečou. Proto si je radši zapisuji.
  • Všude vidíte nápady -  Přesný opak, všude vidíte nápady na články a nejhorší je, když je zapomenete. Proto si sebou radši nosím zápisník nebo si nápady zapisuji do mobilu, když už nic.

Jaké " starosti " máte vy s blogováním? Podělte se o ně! :)

28 komentářů:

  1. Krásný článek! :) Naprosto s tebou souhlasím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Bod jedna na mě úplně sedí. Občas fotím až moc. :D Super článek.

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím s poslední dvěma body. Poslední dobou to zažívám až moc a nehorázně mě to štve! Ve svém zápisníku mám zapsáno nehorázně moc nápadů na články, ale když si na počítači otevřu Word, nevím co psát. Dříve to bylo jiné... Nevím, co se se mnou stalo. Vzato, když jsem někde venku, v přírodě a zázračným způsobem chytnu nějaký nápad, v hlavě mi naskakuje samotný článek, ale když jsem doma - absolutní prázdno.

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasim :D vzdycky milion napadu, pak kdyz mam psat, tak ale zadny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké. No, pro mě je to těžké, protože chci na blog psát jen hezké věci, ale už dva měsíce procházím krizí. A tak jsem schopna psát jen smajlíky. :-)
    Jinak na nápady pomáhá deníček!

    OdpovědětVymazat
  6. Mám podobné problémy takže se třeba nápady snažím rychle zapisovat nějakým heslem u kterého doufám, že mi pomůže vybavit si potom o čem jsem chtěla psát :D . Jinak nejhorší je to teď v zimě podle mě s focením, protože dobré světlo není naprosto nikdy :D
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. starosti mám úplně stejné jako ty, většinou převládá ale nedostatek nápadů :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem nad článkem schopná sedět i tři hodiny... :D Někdy mě popadne bezva nápad a vzápětí je ta-tam... Hezký článek! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Môžem povedať že si trafila do čierneho :) A tiež so sebou nosím malý zápisníček keby mi niečo náhodou napadlo :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. super článok :D mám tiež niekdy problém s tým časom ja mám praveže veľa nápadov a inšpirácií len nie je toľko času ako bolo , ale stále sa nájde :D takže ďakujem dnes večer sa pustím do písania nového článku :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Se vším souhlasím, ale nejhorší je ten čas nebo žádné nápady. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně mi mluvíš z duše! :) U mě je spíš problém to, že nemám na blogování čas..absolutně žádný. Potřebovala bych se přihlásit, dvakrát kliknout a článek zveřejnit, jenže to nejde..bez nějaké životnosti se na člověka a jeho blog uplně zapomene (vím, o čem mluvím) ..:D Jenže poslední dobou mám pocit, že když si sednu k blogu, nemám absolutně nápad, co napsat..když bych chtěla fotky, je na ně pozdě a hloupé světlo..tak se na to vykašlu a jdu spát..:D A takhle se to cyklicky opakuje ještě k tomu škola a práce ..:D Blee :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď v zimě je špatný, že hezké světlo není skoro nikdy. :( Proto se hodí mít v záloze některé články v rozepsaných. :)

      Vymazat
  13. Asi rok, dva jsem v sobě objevila zálibu v tvorbě motivů nehtů. Své výtvory, svou tvorbu jsem začala sdílet a publikovat na instagram, na svůj osobní profil. Později, letos v létě, jsem narazila na blogerku Simonu Ježovou, zalíbila se mi její tvorba natolik, že jsem se rozhodla založit si svůj blog. Nikdy dřív by mě to nenapadlo. Dnes jsem za to ráda, těší mě i ta malá sledovanost , ale pokouším se ji zvýšit. Totálně souhlasím, že mě opouští nápady, které by byly něčím originální - nechci kopírovat ostatní. A děkuji za fajn nápad zapisovat si nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, zajímavé téma na blog! :)

      Vymazat
    2. Samozřejmě, teď do začátku se mi naskytla třeba cesta do Anglie, tak jsem na svůj blog zakomponovala i cestování, nebo tématickou stránkou se staly Vánoce, ovšem, nechtěla bych moc zůstávat u tradičních článcích :) Snad se mi to podaří!
      Jestli tě můžu požádat, podívej se na něj a řekni mi, jak na tebe působí, všechno - budu ti vděčná za názor!!

      Daily Fasshion

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!