31. prosince 2015

Shrnutí roku 2015 a začátek roku 2016

Vítej u nového článku!

Tento článek nebude žádný názorový, ani recenze, ale něco jako poděkování a zhodnocení tohoto roku a mého blogu hlavně. Ani nevíte, jak jsem nakonec ráda, že jsem přešla z blog.cz sem na blogger. Mnohé se zlepšilo a jsem za to ráda.


Co jsem za 3 měsíce na bloggeru zvládla
  • Získat přes 4 900 návštěv
  • Získala jsem 27 pravidelných čtenářů
  • Vydala jsem 30 článků
  • Na blogu se každý den objevilo kolem 100 lidí
  • Bylo na blogu napsáno přes 400 komentářů
  • Získala spolupráci s e-shopem Elixi
  • Vyhrála jsem 3 giveaway
Ani nevíte, jak moc si vaší podpory vážím! Je to úžasné, vůbec jsem nečekala, že se vám články budou tak líbit a ještě k tomu tu bude tolik komentářů. Jsem za to strašně ráda, protože blogování je můj koníček a vždy člověka potěší, když nějaký úspěch má. Ani nevím, jak vám za to poděkovat!

Co chci zvládnout v roce 2016
Reálný život
  • Udělat maturitu
  • Dostat se na vysokou/vyšší školu
  • Vydělat si na nový mobil a (při troše štěstí) na vlastní auto

Blog
  • Dosáhnout 10 000 návštěv (za tento počet chystám velkou giveaway!)
  • Ještě lépe psát články
  • Zlepšit se v fotografování
  • Napsat přes 80 článků
Tak uvidíme, která předsevzetí se mi splní. Určitě bych byla ráda za tu maturitu, opakovat ji určitě nechci, naopak chci ze školy rychle vypadnout, nejsem ten typ, co by se rád učil. Každopádně, budu se vše snažit skloubit s blogem, ve volných chvílích psát dopředu články a snažit se vás nezanedbávat. Díky vám jsem tam, kde jsem teď!

UŽIJTE SI DNEŠNÍ DEN A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016 A HODNĚ ŠTĚSTÍ V NĚM!

Děkuji za vaši podporu, bez které by to nešlo! Jste úžasní!
Jaké úspěchy měl váš blog? Máte nějaká předsevzetí?

13 komentářů:

  1. Přeji ti, ať se ti všechno splní ! :) Na tvůj blog budu stále chodit :) Opravdu jsi se více zlepšila, oproti blogu na blog.cz. Gratuluji ti k návštěvnosti a držím palečky na 10000, protože to je jisté :) Tak krásný nový rok ! www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pěkný blog! Gratulace ke všemu, cos dokázala! :)
    Ps. Super článek, akorát "Denní návštěvnost byla denně..." není moc dobrá věta, ale jinak super! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne uspechy na tak kratkou dobu, co blogujes :) A 10000 budes mit uz na jare, ne-li driv :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásný blog :) Gratuluji ke splněnému a přeji, ať se Ti splní i letos to, co si přeješ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne úspechy ! :) Dúfam, že aj v roku 2016 sa ti bude dariť, a že sa ti splní všetko čo si praješ :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. To, co jsi dokázala za ty 3 měsíce na tomto blogu je opravdu neuvěřitelné! Držím palce, ať se ti splní všechno, co v roce 2016 chceš dokázat, moc ti to přeju.
    PS: Vracím se k blogování! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z poloviny vděčím hlavně svým čtenářům, bez kterých bych neměla sílu a isnpiraci psát ... děkuji za krásný komentář! :3

      Vymazat
  7. Zdravím Vás,
    pro mě ty roky 2015 a 2016 reprezentovaly změnu. :/ Tenkrát jsem se stěhoval, to bylo ještě tady. Tolik novinek se pro mě nikdy neobjevilo, že jsem tomu nevěřil, nová přítelkyně... :D Kdo by to byl řekl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!