24. listopadu 2015

Proč blogovat?

Vítejte u nového článku!

Každý, kdo má blog, může potvrdit, že je to jeden z těch nejlepších koníčků. Je skvělé, že existuje možnost podělit se o zážitky, fotografie, výrobky, názory a mnoho dalšího. Sama jsem začala blgoovat již před 8 lety na blog.cz a od té doby se mě tento zájem to stále drží. Jaké jsou mé důvody, proč blogovat?


Naučíte se gramatiku
Jo, tento bod prostě přidávám všude. A je to pravda. Jakmile začnete psát blog, nikdo přeci se nebude chtít dívat na miliony chyb ve článku. Ani já nejsem dokonalá, vím, že někdy se upíšu. Ale snažím se články po sobě psát a případné chyby opravit. Nebojte se, jakmile budete psát s chybami, čtenáři vás na to upozorní (a to vás sakra dokope k tomu, aby jste si text po sobě zkontrolovali). Neříkám, že budete dokonalý v češtině, ale tím, že píšete a čtete blogy, mnoho pochopíte.

Získáte přehled
O polovině věcí, co znám, jsem nevěděla, dokud jsem nezačala blogovat. Získala jsem přehled o různých akcích, produktech a mnoho dalšího. Přiznám se, že o některých věcech jsem ani nevěděla, že existují (například jsem zjistila, že existuje značka DM Balea, to jsem blesk, co?).

Najdete nové přátele
Díky blogu jsem taky získala spoustu přátel. Neříkám, že jsem v kontaktu se všemi, ale s většinou si alespoň někdy napíšeme. Je skvělé popovídat si o svém zájmu s jinými lidmi. Našla jsem také blogerku v mém městě (zdravím Terčo!). Pokud nejste ti, kdo mají miliony kamarádů, blogové přátele jistě získáte.

A mnoho dalších ...
  • Naučíte se na počítači různé věci, jako například grafiku
  • Můžete získat spolupráce s různými firmami
  • Blog dává také spoustu zábavy
  • Stanete se na něm závislý. No co, lepší než kouřit, ne?
  • Máte možnost se proslavit
  • Děláte to, co vás baví

A proč vy rádi blogujete? Jaké to pro vás přináší výhody?

26 komentářů:

  1. Naucite se gramatiku, tak to me dostalo :D to jsem jeste nikdy v techto podobnych clankach necetla :D je to urcite super tip :) A s novymi prateli musim souhlasit, diky blogovani jsem poznala tolik novych uzasnych lidi :

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě se takto dost zlepšila. Když si vzpomenu, jak jsem psala jako mladší ... :D

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasim :) me to psani hlavne bavi... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to o tom, že aj keď hovoríš, nikto ťa nepočúva, tu to máš trocha inšie... :) Tiež blogujem dlho a už sa mi to stalo neskutočným koníčkom :3
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. také mě to baví a jestli máte zájem pojdte soutěžit GIVEAWAY na mém blogu o balíček, kde jsou produkty zn.essence, iam, claires, fingrs... pravidla jsou desne easy !

    OdpovědětVymazat
  5. Mas pravdu :) pro me je blog taky konickem a uzivam si to :)

    OdpovědětVymazat
  6. JJ blogování je super koníček. Už jsem s tím chtěla párkrát seknout, ale nešlo to. Takže mám závislost :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ano bloggování mám jako velký koníček :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahooj, teď jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že mě moc příjemně překvapil, tak doufám, že budeš mít brzo o dost víc čtenářů, protože si to zasloužíš!! :))) A máš krásný design! :).
    ~Dede - Ježkovy voči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Dede! Moc mě potěšil tvůj komentář! Na tvůj blog chodím ráda, znám ho již dlouho a máš ho opravdu skvělý. :)

      Vymazat
    2. Tak to mám radost, máš o jednoho pravidelného čtenáře víc :))).

      Vymazat
    3. Mám radost, zvláště když je to jeden z mých oblíbených blogů. :)

      Vymazat
  9. úplně s tebou souhlasím :) vzhled je naprosto dokonalý! :O

    OdpovědětVymazat
  10. Kromě gramatiky si myslim, že psaní na blog také tříbí schopnost správně formulovat, což je taky důležité :)

    OdpovědětVymazat
  11. ja blogjem sotva mesiac, ale baví ma to, a tiež mám podobne zameranie na všetko možne aj nemožne :) pozývam ťa na môj blog, môžme dať vzájomné sledovanie :)

    OdpovědětVymazat
  12. Stručné, jasné, výstižné. :) Osobně bych ještě dodal, že psaní tématických článků tě nutí přemýšlet. Pokud píšeš osobní blog a zmiňuješ i sama sebe, obrovským způsobem tě to podle mě nutí k sebereflexi. Při něčem tématičtějším (ať už jde o recenzi produktu, reportáž z cesty, cokoliv) zase naopak musíš přemýšlet nad vhodnými argumenty a jejich vyjádřením. Za sebe musím říci, že mi to hodně pomáhá i v osobním životě.

    Osobně blog považuji za místo seberozvoje a místa, kde si můžu vyzkoušet, jaké to je něco sám vést a budovat. Jestli budu úspěšný v obojím, to se ukáže časem :)

    Přeji, ať se daří. www.lamic.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě u každého článku musíš přemýšlet hlavou. :) A máš super názor.

      Děkuji za komentář. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!