9. listopadu 2015

Krémy na ruce od Avonu

Vítejte u dnešního článku :)

Každý z vás určitě zná značku Avon. Někdo ji má v oblibě, někdo ne. Sem tam si něco od Avonu objednám. Jaká je kvalita? Jak co. Například laky od Avonu jsou výborné, kosmetika ostatní je však na jiné úrovni. Dnes bych vám ráda představila tyto dva krémy na ruce.

Hydratační krém na ruce a nehty s glycerinem, kalciem a vitaminem E
Tento krém jsem si pořídila nedávno, když byla akce za 29,-. Nevěděla jsem, jak bude vonět a podobně. Prostě jsem využila slevy. Balení je velké 100 ml, což mému účelu bohatě postačí, ruce si tak často nemažu. Voní hezky.



Revitalizační hydratační krém na ruce s kakaovým máslem a vitaminem E
Miluji kakao a čokoládu celkově, proto mě tento krém s kakaovým máslem zaujal. Balení vypadá hezky, obsah je, stejně jako u minulého krému, 100 ml. Tento jsem koupila asi před rokem za 79,- (ano, naštvalo mě, že se teď prodává za 39,-). Krásně voní.



KRÉMY OD AVONU

Klady
+ Příjemné vůně
+ Skvělá cena
+ Na výběr mnoho druhů

Zápory
- Špatně se vstřebává
- Ruce jsou dlouho dobu mastné
-  Nehydratuje tak dobře

Znáte tyto krémy od Avonu? Jaký je váš názor na ně?

3 komentáře:

  1. Momentálně mám spoustu krémů, ale až je dopotřebuju, tak ten kakaový píšu na seznam a koupím :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení stojí, třeba ti bude více vyhovovat. :)

      Vymazat
  2. Ten mám doma taky a super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!